«Жаңартылған білім берудің жаңа үлгілік қағидаларының ерекшеліктері»
|
|
Кушербаева Эльмира Серикбаев
екінші деңгейдегі
жоғары санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі |
Нәтиже: Әрбір сабақ оқыту мақсаттары мен оларға жету критерийлерін айту/көрсетуден басталуы керек. Білім алушы қойылған оқу мақсатын түсінуі, ұғынуы және оған қалай қол жеткізуге болатынын білу.
Түйінді идеялар: Критериалды бағалауды оқу процесін неғұрлым тиімді ұымдастыру, білім алушыларға уақытылы қолдау көрсету және олардың оқудағы жетістіктерін қамтамасыз ету, мүдделі тараптарға оқытудың нәтижелері туралы ақпарат ұсыну үшін қолдану.
Өту мерзімі: 03.01.18ж.
Қатысушылардың саны: 28
|
|
|
|
|
Амиралиева Назира Орынбекқызы екінші деңгейдегі жоғары санатты бейнелеу өнері пәні мұғалімі |
Жалпы мақсаты: Пән ерекшеліктері бойынша жаңартылған білім берудің аясындағы күнделікті сабақ жоспарын дұрыс құруға бағыттау
Түйінді идеясы: Жаңа білім мазмұныны арқылы табысты оқытуға қол жеткізеді
Оқу нәтижесі: Тапсырмаларды орындау барысында жаңа білім мазмұнына сай жұмыс бағытын және сабақты дұрыс жоспарлауды меңгереді
Өту мерзімі: 03.01.2018ж.
Қатысушылардың саны: 14
Аудитория: оқытушылар(өнер және дене шынықтыру кафедралар )
|
|
|
|
|
Оразкулова Гулжан Алтынхановна жоғары деңгей, жоғары санатты тарих пәні мұғалімі |
Семинар тақырыбы : «Жаңартылған білім берудің жаңа үлгілік қағидаларының ерекшеліктері»
Жалпы мақсаты: Жаңартылған білім берудің жаңа үлгілік қағидаларының ерекшеліктер туралы толық мәлімет беру
Күтілетін нәтиже: Жаңартылған білім беру бойынша бағалау түрлерін дұрыс қолдануды, дискрепторлар құрастыруды, модерация жасау, рубрика жазуды , журнал толтыруды түсінеді, қолданады.
Түйінді идеялар: Критериалды бағалау оқушы , мұғалім, ата-ана үшін білім сапасының өлшемі, кері байланыс, модерация, рубрика, журнал
Өту мерзімі: 03.01.18ж.
Қатысушылардың саны: 22
Аудитория: оқытушылар(қазақ тілі мен әдебиеті, физика-математика, тарих кафедралар)
|
|
|





