Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 19 желтоқсандағы № 539 бұйрығы
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 19 желтоқсандағы № 539 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 20 желтоқсанда № 19750 болып тіркелді
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
Қазақстан Республикасының | |||
Білім және ғылым министрі | А. Аймагамбетов | ||
Қазақстан Республикасы | |||
Қазақстан Республикасы | |||
2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі терминдер мен анықтамалар қолданылады:
1) апелляцияларды қарау жөніндегі республикалық комиссия (бұдан әрі – республикалық апелляциялық комиссия) – педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың ұлттық біліктілік тестілеуі нәтижелерімен келіспеуі жағдайында туындайтын даулы мәселелер бойынша шешім қабылдайтын, білім беру саласындағы уәкілетті орган құратын комиссия;
2) біліктілік санаты – осы Қағидалармен айқындалатын біліктілік талаптарына сай келетін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыреттілік деңгейі;
3) біліктілік тестілеуі – білім беру саласындағы уәкілетті орган әзірлеген тестілер бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыреттілігінің деңгейін айқындауға бағытталған рәсім;
4) кезекті аттестаттау – әр бес жыл өткен сайын педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санатын беру (растау) үшін мерзімді жүзеге асырылатын рәсім;
5) қызметтің қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау – келесі көрсеткіштер негізінде педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыретін жүйелі, бірізді және объективті зерделеу: білім алушылардың (тәрбиеленушілер) білім сапасы, іскерлігі мен дағдылары, жетістіктері, сабақ беру (тәрбиелеу және оқыту) сапасы және аттестаттау кезеңіндегі кәсіби жетістіктері;
6) педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар – "Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарын және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 77 қаулысымен бекітілген педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының тізбесінде көрсетілген лауазымды атқаратын тұлғалар;
7) педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілігін арттыру – білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен оқыту мен сабақ беру сапасын арттыру үшін кәсіби білімін, іскерлігін, дағдыларын және құзыреттілігін жаңартуға, сондай-ақ бұрын алғандарын қолдауға, кеңейтуге, тереңдетуге және жетілдіруге мүмкіндік беретін оқыту;
8) CEFR (Common European Framework of Reference, шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреті) (Коммон Еуропиан Фреймворк Оф Референс) – тіл білу деңгейін сипаттау үшін қолданылатын халықаралық стандарт;
9) ұлттық біліктілік тестілеуі – білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған ұйым әзірлеген тестілер бойынша бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және арнайы білімнің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыреттілік деңгейін айқындауға бағытталған рәсім.
Кезекті аттестаттауға өтініш берген кезде аттестатталушылар нұсқаулықпен танысады.
екінші біліктілік санатына – білім беру ұйымы деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, құрамында: әдістемелік кабинеттердің әдіскерлері, әдістемелік бірлестіктердің басшылары, ауданның (қаланың) жоғары білікті педагог қызметкерлері, ҚР "Атамекен" ҰКП-ның, қоғамдық ұйымдардың, кәсіподақтардың, жұмыс берушілердің өкілдері;
бірінші біліктілік санатына – аудан (қала) деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, құрамында: әдістемелік кабинеттердің әдіскерлері, әдістемелік бірлестіктердің басшылары, ауданның (қаланың) жоғары білікті педагог қызметкерлері, біліктілікті арттыру институттарының өкілдері, ҚР "Атамекен" ҰКП-ның, қоғамдық ұйымдардың, кәсіподақтардың, жұмыс берушілердің өкілдері;
жоғары біліктілік санатына – облыс деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, құрамында: әдістемелік кабинеттердің немесе орталықтардың әдіскерлері және облыстың білім беру ұйымдарының, біліктілікті арттыру ұйымдарының жоғары білікті педагог қызметкерлері, ҚР "Атамекен" ҰҒП-ның, қоғамдық ұйымдардың, кәсіподақтардың, жұмыс берушілердің өкілдері.
1) аттестаттауға өтініш (осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес);
2) барлық аттестатталушы педагог қызметкерлердің міндетті ұсынуы үшін қажетті құжаттардың көшірмелері:
жеке басты куәландыратын құжат;
білімі туралы диплом;
қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжат;
біліктілік санаты туралы куәлік;
біліктілікті арттыру курстарынан өту туралы құжаттар;
педагогикалық тәжірибені жинақтау материалдары: эссе, шығармашылық есеп, кәсіптік қызметіне өзіндік талдау жасау;
аттестатталушылар қызметінің қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау: пікірлер, білім алушылар мен тәрбиеленушілерге, ата-аналарға, әріптестерге және әкімшіліктерге сауалнама жүргізу нәтижелері, практика базасы басшыларының, жұмыс берушілердің пікірлері, ЖОО-ға түсу немесе жұмысқа орналасу туралы ақпарат;
педагогикалық қызмет нәтижелері: педагогикалық қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу, шығармашылық, спорттық, пәндік олимпиадаларға, конкурстарға, байқауларға, жарыстарға, ойындарға қатысуын растайтын құжаттар, марапаттау материалдары.
білім беру ұйымының аттестаттау комиссиясы сараптамалық кеңестің ұсынымы негізінде педагогтердің екінші біліктілік санатын береді (растайды);
аудандық (қалалық) білім бөлімдерінің аттестаттау комиссиясы сараптамалық кеңестің ұсынымы негізінде педагогтердің бірінші біліктілік санатын береді (растайды);
Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларының аттестаттау комиссиясы сараптамалық кеңестің ұсынымы негізінде педагогтердің жоғары біліктілік санатын береді (растайды).
1) өтініш берілген біліктілік санатына сәйкес келеді;
2) өтініш берілген біліктілік санатына сәйкес келмейді;
3) өтініш берілген біліктілік санатынан бір саты төмен санатқа сәйкес келеді.
1) бірінші кезең – біліктілік тестілеуі;
2) екінші кезең – қызмет қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау.
1) екінші біліктілік санатына:
орта кәсіптік (техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі), жоғары оқу орнын "үздік" бітірген және кемінде бір жыл педагогикалық қызмет өтілі бар тұлғалар;
"Болашақ" бағдарламасы бойынша жоғары оқу орнын бітірген және кемінде бір жыл педагогикалық қызмет өтілі бар тұлғалар;
өндірістен техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде үш жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар;
аудандық (қалалық) деңгейдегі кәсіби конкурстардың жеңімпаздары болып табылатын тұлғалар;
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдары деңгейіндегі конкурстардың жеңімпаздары болып табылатын тұлғалар;
2) бірінші біліктілік санатына:
екінші біліктілік санаты бар, облыстық деңгейдегі кәсіби конкурстардың немесе олимпиадалардың жеңімпаздары болып табылатын тұлғалар;
екінші біліктілік санаты бар, облыстық деңгейдегі пәндік олимпиадаларға, шығармашылық, кәсіби конкурстарға, ғылыми және спорттық жарыстарға, әртүрлі қатысу нысандарына (күндізгі, сырттай, қашықтықтан) қатысушыларды дайындаған тұлғалар;
екінші біліктілік санаты бар, облыстық деңгейде өзінің педагогикалық тәжірибесін жинақтаған тұлғалар;
өндірістен техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде төрт жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар;
3) жоғары біліктілік санатына:
бірінші біліктілік санаты бар, облыстық деңгейдегі пәндік олимпиадаларға, шығармашылық, кәсіби конкурстарға, ғылыми және спорттық жарыстарға қатысушыларды немесе республикалық немесе халықаралық деңгейдегі қатысушыларды дайындаған тұлғалар;
бірінші біліктілік санаты бар, облыстық деңгейдегі кәсіби конкурстардың, педагогикалық олимпиадалардың қатысушылары немесе республикалық немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар болып табылатын тұлғалар;
бірінші біліктілік санаты бар, республикалық немесе халықаралық деңгейде өзінің педагогикалық тәжірибесін жинақтаған тұлғалар;
бірінші біліктілік санаты бар, біліктілікті арттыру институттарынан, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарынан білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде төрт жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
жоғары оқу орнынан білім беру ұйымына педагогикалық жұмысқа ауысқан, магистр академиялық дәрежесі және кемінде төрт жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
өндірістен техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде бес жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар.
Мерзімінен бұрын аттестаттауға өтініш берген кезде аттестатталушылар нұсқаулықпен танысады.
31. Біліктілік тестілеуі жүз тест тапсырмасынан тұрады:
"Қызмет бағыты бойынша" – жетпіс тапсырма;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма.
Біліктілік тестілеуінің жалпы уақыты екі жүз отыз минутты құрайды.
Біліктілік тестілеуінің нәтижесі "Қызмет бағыты бойынша" 50%-дан кем емес, "Педагогика және оқыту әдістемесі" бойынша 30%-дан кем емес дұрыс жауап алған кезде оң болып саналады.
Осы тармақта белгіленгеннен кем тестілеу нәтижелерін көрсеткен немесе дәлелді себептермен қатыспаған мерзімінен бұрын аттестаттаудан өтетін аттестатталушылар бірінші тестілеуден кейін екі айдан кешіктірмей қайта тестілеуден өтеді.
Дәлелді себептер:
1) еңбекке уақытша жарамсыздық (екі айдан артық емес);
2) жүктілікке және босануға, бала күтіміне байланысты демалыста болу;
3) қызметтік іссапарда, оның ішінде шетелде іссапарда болу.
Тестілеуден сәтті өткен мерзімінен бұрын аттестаттаудан өтетін аттестатталушылар аттестаттаудың екінші кезеңіне жіберіледі.
34. Біліктілік тестілеуінің нәтижесі бір жылға жарамды.
Өндірістен техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан адамдар біліктілік тестілеуінен босатылады.
екінші біліктілік санатына – білім беру ұйымы деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, құрамына: әдістемелік кабинеттердің әдіскерлері, әдістемелік бірлестіктердің басшылары, ауданның (қаланың) жоғары білікті педагог қызметкерлері, "Атамекен" ҚР ҰКП, қоғамдық ұйымдар, кәсіподақтар, жұмыс берушілер өкілдері кіреді;
бірінші біліктілік санатына – аудан (қала) деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, құрамына: әдістемелік кабинеттердің әдіскерлері, әдістемелік бірлестіктердің басшылары, ауданның (қаланың) жоғары білікті педагог қызметкерлері, біліктілікті арттыру институттары, "Атамекен" ҚР ҰКП, қоғамдық ұйымдар, кәсіподақтар, жұмыс берушілер өкілдері кіреді;
жоғары біліктілік санатына – облыс деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, құрамына: әдістемелік кабинеттердің әдіскерлері немесе облыстық білім беру ұйымдарының, біліктілікті арттыру ұйымдарының жоғары білікті педагог қызметкерлері, "Атамекен" ҚР ҰҒП, қоғамдық ұйымдар, кәсіподақтар, жұмыс берушілер өкілдері кіреді.
1) аттестаттауға өтініш (осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес);
2) барлық аттестатталатын педагог қызметкерлердің міндетті түрде ұсынуы үшін қажетті құжаттардың көшірмелері:
жеке басын куәландыратын құжат;
білімі туралы диплом;
қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжат;
біліктілік санаты туралы куәлік;
біліктілікті арттыру курстарынан өту туралы құжаттар;
педагогикалық тәжірибені жинақтау материалдары: эссе, шығармашылық есеп, кәсіптік қызметіне өзіндік талдау жасау;
педагогикалық қызметкерлер қызметінің қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау қорытындылары: пікірлер, білім алушылар мен тәрбиеленушілерге, ата-аналарға, әріптестеріне және әкімшіліктерге сауалнама жүргізу нәтижелері, тәжірибе базасы басшыларының, жұмыс берушілердің пікірлері, ЖОО-ға түсу немесе жұмысқа орналасу туралы ақпарат;
педагогикалық қызмет нәтижелері: педагогикалық қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу, шығармашылық, спорттық, пәндік олимпиадаларға, конкурстарға, байқауларға, жарыстарға, ойындарға қатысуын растайтын құжаттар, марапаттау материалдары.
Тиісті деңгейдегі аттестаттау комиссиялары мерзімінен бұрын аттестатталушылардың біліктілік санаттарын беру туралы шешім қабылдайды:
білім беру ұйымының аттестаттау комиссиясы сараптамалық кеңестің ұсынымы негізінде педагогтердің екінші біліктілік санатын береді;
аудандық (қалалық) білім бөлімдерінің аттестаттау комиссиясы сараптамалық кеңестің ұсынысы негізінде педагогтердің бірінші біліктілік санатын береді;
Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларының аттестаттау комиссиясы сараптамалық кеңестің ұсынысы негізінде педагогтердің жоғары біліктілік санатын береді.
1) өтініш берілген біліктілік санатына сәйкес келеді;
2) өтініш берілген біліктілік санатына сәйкес келмейді.
1) бірінші кезең – ұлттық біліктілік тестілеуі;
2) екінші кезең – қызмет қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау.
Біліктілік санаттарын алу (растау) үшін кезекті аттестаттауға өтініш берген кезде аттестатталушылар нұсқаулықпен танысады.
1) "педагог" біліктілік санатына:
мамандығы бойынша жоғары педагогикалық және кәсіптік немесе техникалық және кәсіптік білімі бар, жұмыс өтіліне талап қойылмастан, мынадай кәсіби құзыреттерге сәйкес келетін тұлғалар: оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын біледі; білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады, кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын меңгерген, цифрлық білім беру ресурстарын қолданады;
2) "педагог-модератор" біліктілік санатына:
мамандығы бойынша жоғары педагогикалық және кәсіптік немесе техникалық және кәсіптік білімі, кемінде екі жыл педагогикалық өтілі бар, мынадай кәсіби құзыреттерге сәйкес келетін тұлғалар: "педагог" біліктілік санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар оқытудың инновациялық түрлерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар;
3) "педагог-сарапшы" біліктілік санатына:
мамандығы бойынша жоғары педагогикалық және кәсіптік немесе техникалық және кәсіптік білімі, кемінде 3 жыл педагогикалық өтілі бар, келесі кәсіби біліктіліктерге сәйкес келетін тұлғалар: "педагог-модератор" біліктілік санатына қойылатын жалпы талаптарға жауап береді, сонымен қатар ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын біледі, тәлімгерлікті жүзеге асырады, өзінің және білім беру ұйымы деңгейінде әріптестерінің кәсіби даму басымдылығын сындарлы түрде айқындайды, өз тәжірибесін аудан/қала деңгейінде жинақтайды, аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар;
4) "педагог-зерттеуші" біліктілік санатына:
мамандығы бойынша жоғары педагогикалық және кәсіптік немесе техникалық және кәсіптік білімі, кемінде 4 жыл педагогикалық өтілі бар, келесі кәсіби біліктіліктерге сәйкес келетін тұлғалар: "педагог-сарапшы" біліктілік санатына қойылатын жалпы талаптарға жауап береді, сонымен қатар сабақты зерттеу дағдыларын және бағалау құралдарын әзірлей біледі, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді, тәлімгерлікті жүзеге асырады және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қауымдастықта даму стратегиясын сындарлы түрде айқындайды, өз тәжірибесін облыс/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары деңгейінде жинақтайды, облыс/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар;
5) "педагог-шебер" біліктілік санатына:
мамандығы бойынша жоғары педагогикалық және кәсіптік немесе техникалық және кәсіптік білімі, кемінде 5 жыл педагогикалық өтілі бар, келесі кәсіби біліктіліктерге сәйкес келетін тұлғалар: "педагог-зерттеуші" біліктілік санатына қойылатын жалпы талаптарға жауап береді, сонымен қатар авторлық бағдарламасы бар немесе Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданып, шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (бірлескен авторы) болып табылады, ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді, тәлімгерлікті жүзеге асырады және облыс деңгейінде кәсіби қауымдастық желісін дамытуды жоспарлайды, республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылады немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындаған.
1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тестілеуге қатысу үшін өтініш;
2) 3x4 көлеміндегі екі фотосурет;
3) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
57. Ұлттық біліктілік тестілеуі 100 (жүз) тест тапсырмасынан тұрады:
"Оқу пәнінің мазмұны" – жетпіс тапсырма;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" – отыз тапсырма.
Бастауыш білім беру педагогтері қазақ немесе орыс тілі (оқыту тілі), математика пәндері бойынша тест тапсырады.
компьютерлік тестілеуді сүйемелдеу және тестілеу нәтижелерін беру үшін;
педагог қызметкерлердің деректерін: ЖСН, аты-жөнін (бар болса әкесінің атын), өтініш берілген біліктілік санатын, пән атауын және тапсыру тілін енгізе отырып, біліктілік санаттарын алуға (растауға) кезекті аттестаттаудан өтетін аттестатталушылардың базасын қалыптастыру үшін;
біліктілік санаттарын алуға (растауға) кезекті аттестатталушыларды дербес хабардар ету үшін;
апелляция жүргізу және апелляцияны есепке ала отырып нәтижелерді беру үшін;
білім беру ұйымдарын тестілеу нәтижелері туралы ақпараттандыру үшін (қаланың/ауданның білім бөлімі, білім басқармасы, республикалық білім беру ұйымдары және тиісті саланың мемлекеттік органдары);
аттестатталушылар біліктілік санаттарын алу (растау) үшін білім беру ұйымының тиісті деңгейдегі аттестаттау комиссиясына, аудандардың (қалалардың) білім бөлімдеріне, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармаларына, білім беру саласындағы уәкілетті органға (республикалық ведомстволық бағыныстағы ұйымдар үшін), тиісті саланың уәкілетті органына кезекті аттестаттауға өтініш берген жағдайда.
Тестілеуді өткізу бойынша өтініштер түскен кезде тестілеудің бейнежазбасына талдау жүргізіледі. Тестілеуді тапсыру мерзіміне қарамастан аттестатталушылардың қағидаларды бұзу фактілері анықталған жағдайда тестілеу нәтижелерінің күші жойылады.
1) ұсынылған бес жауаптан бір дұрыс жауап таңдалатын тапсырмалар үшін бір балл, қалған жағдайларда – нөл балл беріледі;
2) ұсынылған жауаптардан бірнеше дұрыс жауаптар таңдалатын тапсырмалар үшін:
барлық дұрыс жауаптар үшін - екі балл;
жіберілген бір қате үшін - бір балл;
жіберілген екі және одан да көп қателіктер үшін – нөл балл.
1) компьютерлік сыныптардың дайындығын бақылауды тестілеуді өткізуге жауапты ұйым өкілдері жүзеге асырады;
2) аудиториялық қорды тестілеуді өткізуге жауапты ұйым ұсынады;
3) ұлттық біліктілік тестілеуін өткізуге жауапты ұйым тестілеуге дейін бір күн бұрын тестілеу кезінде пайдаланылатын компьютерлерді дайындайды;
4) біліктілік санаттарын алу (растау) үшін кезекті аттестаттаудан өтетін аттестатталушылар компьютерлік сыныпқа рұқсаттама, жеке басын куәландыратын құжат бойынша бір-бірден кіргізіледі және компьютерге отырады;
5) біліктілік санаттарын алу (растау) үшін кезекті аттестаттаудан өтетін аттестатталушылар ұлттық біліктілік тестілеуін өткізуге жауапты ұйым ұсынған бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен тестілеуден өтеді.
Тестілеу нәтижесі тестілеу аяқталғаннан кейін беріледі.
"Оқу пәнінің мазмұны" бағыты бойынша:
"педагог-модератор" - 50%;
"педагог-сарапшы" - 60%;
"педагог-зерттеуші" - 70%;
"педагог-шебер" - 80%;
"Педагогика, оқыту әдістемесі" бағыты бойынша:
"педагог-модератор" - 30%;
"педагог-сарапшы" - 30%;
"педагог-зерттеуші" - 30%;
"педагог-шебер" - 30% балл жинаған жағдайда, оң болып есептеледі.
76. Ұлттық біліктілік тестілеуінің нәтижесі бір жыл жарамды.
Республикалық апелляциялық комиссияның төрағасы мен құрамы білім беру саласындағы уәкілетті органның бұйрығымен бекітіледі.
79. Республикалық апелляциялық комиссия өкілеттігінің қолданылу мерзімі бір жылды құрайды.
80. Апелляция мынадай жағдайларда қаралады:
тест тапсырмаларының мазмұны бойынша:
1) дұрыс жауаптың түсінігімен сәйкес келмесе;
2) ) дұрыс жауап болмаса;
3) барлық ұсынылған нұсқалардан бір дұрыс жауап таңдалатын тест тапсырмаларында бір дұрыс жауаптан көп дұрыс жауап болса (дұрыс жауаптардың барлық нұсқалары көрсетіледі);
4) тест тапсырмасы дұрыс құрылмаса;
техникалық себептер бойынша:
тест тапсырмаларының фрагменті немесе мәтіні болмаса.
81. Апелляцияға берілген өтініште баяндалған нақты фактілер қарауға жатады.
Тест тапсырмаларын қайта қарау үшін мазмұны бойынша өтініш берген кезде аттестатталушы дәлелді негіздемені (толық түсініктеме) көрсетуі тиіс.
Әрбір тапсырма бойынша дәлелді негіздеме (толық түсініктеме, тапсырмаларды қадамдық шешу) көрсетілмеген барлық тест тапсырмаларын қайта қарау бойынша апелляцияға өтініш қарауға жатпайды.
екінші санат – "педагог-модератор";
бірінші санат – "педагог-эксперт";
жоғары санат – "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер".
1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес аттестаттауға өтініш;
2) міндетті түрде ұсыну үшін қажетті құжаттардың көшірмелері;
жеке басын куәландыратын құжат;
білімі туралы диплом;
қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжат;
берілген біліктілік санаты туралы куәлік және бұйрық (бұрын біліктілік санаты бар тұлғалар үшін);
біліктілікті арттыру курстарынан өту туралы құжаттар;
3) ұлттық біліктілік тестілеуінен өткені туралы құжат;
4) оқу жетістіктерін сырттай бағалау және (немесе) ағымдағы және (немесе) қорытынды аттестаттау нәтижелерін қамтитын аттестаттау кезеңіндегі білім алушылардың білім сапасының көрсеткіштері;
5) педагогтердің кәсіби жетістіктерін және тәжірибені жинақтауды растайтын құжаттардың көшірмелері;
6) сабақтарды бақылау парақтары (кемінде үш);
7) біліктілікті арттыру курстарынан өткендігі туралы құжаттың көшірмесі.
"педагог-модератор" біліктілігі санатына - білім беру ұйымдары деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, оның құрамына: білім беру ұйымдарының жоғары білікті педагог қызметкерлері, "Атамекен" ҚР ҰКП, қоғамдық ұйымдар, кәсіподақ, жұмыс берушілер өкілдері кіреді;
"педагог-сарапшы" біліктілік санатына - аудан (қала) деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, оның құрамына: әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері, ауданның (қаланың) жоғары білікті педагог қызметкерлері, біліктілікті арттыру, ұйымдары, "Атамекен" ҚР ҰКП, қоғамдық ұйымдар, кәсіподақ, жұмыс берушілер өкілдері кіреді;
"педагог-зерттеуші" біліктілік санатына - облыс деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, оның құрамына: әдістемелік орталықтардың әдіскерлері, облыстың жоғары білікті педагог қызметкерлері, біліктілікті арттыру, "Атамекен" ҚР ҰКП, қоғамдық ұйымдар, кәсіподақ, жұмыс берушілер өкілдері кіреді;
"педагог-шебер" біліктілік санатына - облыс, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары деңгейінде ұйымдастырылатын сараптамалық кеңес, оның құрамына: әдістемелік орталықтардың әдіскерлері және облыстың білім беру ұйымдарының, біліктілікті арттыру ұйымдарының, әдістемелік кабинеттердің жоғары білікті педагог қызметкерлері, қамқоршылық кеңестер, "Атамекен" ҚР ҰКП, "Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымы, қоғамдық ұйымдар, кәсіподақ, жұмыс берушілер өкілдері кіреді, оның құрамы облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім беруді басқару органы басшысының бұйрығымен бекітіледі.
1) өтініш берілген біліктілік санатына сәйкес келеді;
2) өтініш берілген біліктілік санатына сәйкес келмейді;
3) өтініш берілген біліктілік санатынан бір саты төмен санатқа сәйкес келеді.
Тиісті деңгейдегі біліктілік санатын беру (растау) туралы бұйрық ағымдағы жылдың 15 шілдесінен және 25 желтоқсанынан кешіктірілмей шығарылады. Тиісті бұйрықтың негізінде білім беру ұйымы осы Қағидаларға 14-қосымшаға сәйкес біліктілік санатын беру (растау) туралы куәлік береді.
Аттестатталушының қазіргі біліктілік санаты оның жарамдылық мерзімі аяқталғанға дейін сақталады.
"екінші санатты мұғалім" - "педагог-модератор";
"бірінші санатты мұғалім" - "педагог-сарапшы";
"жоғары санатты мұғалім" - "педагог-зерттеуші" және "педагог-шебер".
Қазақстан Республикасы шегінде педагогикалық салада жаңа жұмыс орнына ауысқан кезде педагогтердің қолданыстағы біліктілік санаты оның қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін сақталады.
Әдістемелік жұмысқа ауысқан кезде педагогикалық қызметкердің бұрын берілген санаты сақталады.
Білім туралы дипломда бір мамандық ретінде көрсетілген пәндерді оқытқан жағдайда аттестаттау оқытылатын пән (таңдау бойынша) көрсетіле отырып, негізгі лауазым бойынша жүргізіледі және негізгі лауазым бойынша санат беріледі.
Арнаулы білім беру ұйымдарында сабақ беретін аттестатталушылар білім беру ұйымдарындағы тиісті бейіні бойынша дипломға, бейіні бойынша немесе қайта даярлау туралы құжатқа сәйкес аттестатталады.
Психологиялық, диагностикалық (білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін анықтау бөлігінде), түзету, әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асыратын педагог қызметкерлерге дипломда көрсетілген мамандыққа сәйкес немесе қайта даярлау курстарынан өтуді ескере отырып, "педагог-модератор", "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты беріледі.
"Көркем еңбек" пәні бойынша аттестаттау кезінде "Технология", "Бейнелеу өнері", "Сызу" мамандықтары бойынша диплом, сондай-ақ кәсіптік оқыту негізге алынады.
1) "Әлеуметтік мәні бар аурулардың және айналадағылар үшін қауіп төндіретін аурулардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 21 мамырдағы № 367 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №11512 болып тіркелген) әлеуметтік мәні бар аурулардың және айналадағылар үшін қауіп төндіретін аурулардың тізбесіне сәйкес педагог қызметкерлердің уақытша еңбекке жарамсыздығы;
2) жүктілігі және босануы бойынша, бала күтімі бойынша демалыста болуы;
3) Қазақстан Республикасынан тыс жерде мамандығы бойынша қызметтік іссапарда, оқуда (тағылымдамада) болуы;
4) тоқтату себептеріне қарамастан, біліктілік санаты берілген лауазымдағы жұмысқа қайта орналасу;
5) Қазақстан Республикасының шегінде жұмыс орнын ауыстыру;
6) жақын және алыс шет елдерден Қазақстан Республикасына келген адамдардың білімін, еңбек өтілі мен біліктілік санатын растайтын құжаттары болған кезде педагогикалық қызметті жүзеге асыруы;
7) білім беру саласындағы уәкілетті органнан, білім беруді басқару органдарынан, әдістемелік кабинеттерден, біліктілікті арттыру институттарынан білім беру ұйымдарына ауысуы.
1) біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы өтініш (еркін нысан);
2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
3) білімі туралы дипломның немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік берілген қайта даярлау туралы құжаттың көшірмесі;
4) біліктілікті арттыру туралы құжаттың көшірмесі;
5) педагог қызметкердің және оларға теңестірілген тұлғалардың еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі;
6) біліктілік санатын беру (растау) үшін аттестатталушыны (жоғары білім беру ұйымдарынан келген және біліктілік санаты жоқ педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардан басқа) аттестаттау туралы куәліктің көшірмесі);
7) біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзартудың негізділігін растайтын құжат.
Білім беру ұйымының әрбір аттестатталушысы бойынша шешімді тиісті деңгейдегі аттестаттау комиссиясы осы Қағидалардың 93-95-тармақтарына сәйкес шығарады.
1) "педагог-модератор" біліктілік санатына:
білім беру ұйымы деңгейінде пәндік олимпиадалардың, шығармашылық, кәсіби конкурстардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған тұлғалар;
білім беру ұйымы деңгейіндегі кәсіптік конкурстардың, педагогикалық олимпиадалардың жеңімпаздары болып табылатын тұлғалар;
аудан, қала деңгейінде өзінің педагогикалық тәжірибесін жинақтаған тұлғалар;
бейінді пән бойынша спорт шеберіне үміткер болып табылатын тұлғалар.
орта кәсіптік (техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі), жоғары оқу орнын "үздік" бітірген тұлғалар";
пәнді (пәнді) ағылшын тілінде оқыту құқығымен жоғары оқу орнын бітірген, В1 деңгейінен төмен емес ағылшын тілін білгенін растайтын сертификаты (куәлігі) бар тұлғалар (CEFR шкаласы бойынша);
жоғары оқу орнын бітіргеннен кейін білім беру ұйымдарына алғаш рет жұмысқа қабылданған тұлғалар.
2) "педагог-сарапшы" біліктілік санатына:
қалалық (аудандық) деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық, кәсіби конкурстардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған тұлғалар;
қалалық (аудандық) деңгейдегі кәсіби конкурстардың жеңімпаздары болып табылатын тұлғалар;
облыстық деңгейде өзінің педагогикалық тәжірибесін жинақтаған тұлғалар (Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары);
"Болашақ" бағдарламасының түлектері болып табылатын тұлғалар;
ғылым кандидаты/доктор немесе PhD докторы ғылыми дәрежесі және кемінде екі жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар.
ағылшын тілін B2 (CEFR шкаласы бойынша) төмен емес деңгейде меңгерген және ағылшын тілінде оқытатын тұлғалар;
жоғары оқу орнынан білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде екі жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
бейінді пән бойынша халықаралық дәрежедегі спорт шебері болып табылатын тұлғалар.
3) "педагог-зерттеуші" біліктілік санатына:
облыстық деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын немесе республикалық немесе халықаралық деңгейдегі қатысушыларды дайындаған тұлғалар;
облыстық деңгейдегі кәсіптік конкурстардың жеңімпаздары немесе республикалық немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар болып табылатын тұлғалар;
"Болашақ" бағдарламасының түлектері болып табылатын тұлғалар;
республикалық деңгейде өзінің педагогикалық тәжірибесін жинақтаған тұлғалар;
ғылым кандидаты/доктор немесе PhD докторы ғылыми дәрежесі және кемінде үш жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар.
4) "педагог-шебер" біліктілік санатына:
республикалық деңгейдегі пәндік олимпиадалардың, шығармашылық конкурстардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын немесе халықаралық деңгейдегі қатысушыларды дайындаған тұлғалар;
республикалық деңгейдегі кәсіптік конкурстардың жеңімпаздары немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар болып табылатын тұлғалар;
халықаралық деңгейде өзінің педагогикалық тәжірибесін жинақтаған, педагогикалық практикада ғылыми негізделген әдістерді, авторлық оқыту және тәрбиелеу технологияларын жүйелі түрде пайдаланатын тұлғалар.
123. Білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттау мынадай кезеңдерді қамтиды:
1) аттестаттауды дайындау және өткізу;
2) аттестаттау комиссиясы өткізетін қызметкерлермен әңгімелесу;
3) аттестаттау комиссиясының шешімін шығару.
1) білім және ғылым саласындағы аттестатталатын азаматтық қызметшілерге қажетті құжаттарды дайындау;
2) аттестаттауды өткізу кестесін әзірлеу;
3) аттестаттау комиссияларының құрамын анықтау;
4) әңгімелесу өткізу үшін сұрақтарды дайындау.
Аттестаттау комиссиясы мүшелерінің арасынан төраға мен хатшы тағайындалады.
Аттестаттау комиссиясының жоқ мүшелерін алмастыруға жол берілмейді.
Аттестаттау комиссиясының хатшысы білім беру ұйымының жауапты орындаушысы, аттестаттаушы органның кадр қызметінің өкілі болып табылады, оны аттестаттаушы органның басшысы айқындайды.
Аттестаттау комиссиясының хатшысы аттестаттау комиссиясының отырысына материалдарды, қажетті құжаттарды дайындайды, хаттаманы ресімдеп, қол қояды және дауыс беруге қатыспайды.
138. Аттестаттау комиссиясы аттестаттауды аттестатталушы қызметшінің қатысуымен өткізеді.
Аттестатталушы аттестаттау комиссиясының отырысына дәлелді себеппен келмеген жағдайда оны аттестаттау мәселесін қарау бір айдан аспайтын мерзімге ауыстырылады.
Аттестатталушы дәлелсіз себептермен болмаған жағдайда қайта аттестаттау тағайындалады. Дәлелсіз себептермен қайта келмеген жағдайда азаматтық қызметші аттестаттаудан өтпеген болып есептеледі.
Аттестатталатын адамға қойылатын сұрақтар оның кәсіби дайындық, іскерлік қасиеттер мәселелеріндегі құзыреттілік деңгейін анықтауға бағытталған.
1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді;
2) қайта аттестаттауға жатады.
Аттестаттау комиссиясы қайта аттестаттауды өткізу кезінде мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:
атқаратын лауазымына сәйкес келеді;
атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.
144. Қызметші аттестаттау комиссиясының шешімімен танысады.
Бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне, жүктілігі мен босануы бойынша жалақысы сақталмайтын демалыста жүргендерді қоспағанда, барлық қызметшілер аттестаттауға жатады.
Бұл ретте аттестаттау көрсетілген мерзім басталған күннен бастап алты айдан кешіктірілмей өткізіледі.
Бала күтімі бойынша демалыста жүрген қызметшілер қызметке шыққаннан кейін кемінде алты ай өткен соң аттестатталады.
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан | |
Аттестаттау комиссияның | |
басқармалары, уәкілетті орган) |
Мен, ___________________________________________________________,
ЖСН,____________________________________________________________
(аттестатталушы адамның Т.А.Ә. (әкесінің аты болғанда)
________________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
Мені 20 ______ жылы _____________________________________________
біліктілік санатына ______________ лауазымы (мамандық) бойынша аттестаттауды сұраймын.
Қазіргі уақытта _____ біліктілік санатындамын, ол ____жылғы ____ (күн) (айға) дейін жарамды.
Келесі жұмыс нәтижелерін негізге аламын:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Өзім туралы мынадай мәліметті хабарлаймын:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Білімі:
Оқу орнының атауы | Оқу кезеңі | Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлаудан өткені туралы құжатта көрсетілген мамандығы (біліктілігі) |
|
|
|
Жұмыс өтілі:
Жалпы | Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлаудан өткені туралы құжатта көрсетілген мамандығы (біліктілігі) бойынша | Педагогикалық | Осы білім беру ұйымында |
|
|
|
|
Наградалар, атағы, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы алынған (берілген) жылын көрсете отырып
____________________________________________________________________
Аттестатталушы адам жұмыс істейтін білім беру ұйымы (керектісінің астын сызыңыз):
мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, қосымша білім
Аттестаттаудан өткізу қағидаларымен таныстым.
20 ___ жылғы "____" __________ __________________
(қолы)
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан | |
____________________________ |
Біліктілік тестілеуіне қатысуға арналған өтініш
Мен,__________________________________________________________________,
ЖСН__________________________________________________________________,
(аттестатталушының Т.А.Ә. (әкесінің аты бар болғанда)
______________________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
мені 20___жылы ______________________біліктілік санатына ұлттық біліктілік тестілеуге (біліктілік тестілеуге) келесі тест тапсырмалары бойынша:
"Оқу пәнінің мазмұны" - (70 тапсырма);
"Педагогика, оқыту әдістемесі" - (30 тапсырма) қатысуға жіберуді сұраймын. Қазіргі уақытта _____ біліктілік санатындамын, ол ____жылғы ____ (күн) ____ (айға) дейін жарамды.
Келесі жұмыс нәтижелерін негізге аламын:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Өзім туралы мынадай мәліметті хабарлаймын:
Білімі:
Оқу орнының атауы | Оқу кезеңі | Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлаудан өткені туралы құжатта көрсетілген мамандығы (біліктілігі) |
|
|
|
Жұмыс өтілі:
Жалпы | Білімі туралы дипломда немесе атқаратын лауазымы бойынша тиісті біліктілік бере отырып, қайта даярлаудан өткені туралы құжатта көрсетілген мамандығы (біліктілігі) бойынша | Педагогикалық | Осы білім беру ұйымында |
|
|
|
|
Наградалар, атағы, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы алынған (берілген) жылын
көрсете отырып _____________________________________________
Тестілеуді тапсыру тілі (керектісінің астын сызыңыз): қазақ/орыс
Аттестатталушы адам жұмыс істейтін білім беру ұйымы (керектісінің астын сызыңыз): мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, қосымша білім.
"Оқу пәнінің мазмұны"/ "Қызмет бағыты бойынша" блогы бойынша пән (пән):
____________________________________________________________________
Біліктілік тестілеуді өткізу тәртібімен, Аттестаттаудан өткізу қағидаларымен таныстым.
20 ___ жылғы "____" __________ __________________
(қолы)
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Аттестатталушының рұқсаттамасы
Тестілеуді жүргізу пункті: |
| ||
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |||
Нысан | |||
Тестілеуді өткізу пункті
_____________________________________________________________________________
201____ ж. "______"_______________ ______сағ._______мин.
Осы акті __________________________________________________________________
(Т.А.Ә)
____________________________________________________________ жайында құрылған.
Аттестатталушы ___________________________________________________________,
ИКТ _____________________________________________________________________
(ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда)
(№___ аудитория, №____ орын, №_______ нұсқа) тестілеу кезінде аудиторияда мінез-құлық қағидасын бұзды (осы Қағидалардың 67-тармағы):
_____________________________________________________________________________
(бұзу фактісі)
туралы жасалды.
Осы фактінің негізінде материал алынды, аттестатталушы адам аудиториядан шығарылды, тестілеу нәтижелерінің күші жойылды.
Актімен таныстым: | |
_________________________ | |
(Аттестатталушының ТАӘ, қолы) |
Аудитория бойынша кезекші ____________________________________________________
(Т.А.Ә қолы)
Тестілеуді жүргізуге жауапты_____________________________________________________
(Т.А.Ә қолы)
Аттестаттау комиссиясының төрағасы _____________________________________________
(Т.А.Ә қолы)
МО
Күні:________
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Тестілеуде жалған тұлғаны анықтау актісі
Тестілеуді өткізу пункті
____________________________________________________________________
201____ж. "______"_________________ ____сағ._______мин.
Осы акті
____________________________________________________________________
(Т.А.Ә)
____________________________________________аттестатталушының орнына
АКТ_________________________________________________________________
ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда)
____________________________________________________________________
ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда)
азаматпен тестілеуді тапсыру әрекетінің фактісі анықталғаны туралы жасалды.
Осы фактінің негізінде аудиторияға кірген жағдайда материал алынды, аттестатталушы аудиториядан шығарылды, тестілеу нәтижелерінің күші жойылды; ғимаратқа кірген кезде жалған тұлға анықталған жағдайда - тестілеуді тапсыруға дейін жол бермеу.
Актімен таныстым:___________________________________________________
(Аттестатталушының немесе жалған тұлғаның ТАӘ, қолы)
Аудитория бойынша кезекші __________________________________________
(Т.А.Ә қолы)
Тестілеуді жүргізуге жауапты __________________________________________
(Т.А.Ә қолы)
Аттестаттау комиссиясының төрағасы___________________________________
(Т.А.Ә қолы)
МО
Күні:________
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
шарттарына | |
Нысан |
Ұлттық біліктілік тестілеуінен өту туралы анықтама
_________________________________________________________________
Аттестатталушы адамның ТАӘ (әкесінің аты болғанда)
__________________________________ біліктілік санатына ___________ қаласындағы
біліктілік тестілеуге/ұлттық біліктілік тестілеуге кк.аа.жжжж. қатысқанын куәландырады.
Модульдің атауы | Тестілік тапсырмалардың саны | Ең жоғарғы балдардың саны | Жинаған балдарының саны |
Оқу пәнінің мазмұны/Қызмет бағыты бойынша |
|
|
|
Педагогика және оқыту әдістемесі |
|
|
|
Барлығы |
|
Аттестаттау комиссиясының төрағасы: _______________________________
(ТАӘ, қолы)
Мөрдің орны
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Аттестатталушының портфолиосын қабылдау-тапсыру актісі
20__ ж. "___" ________
Біз төменде қол қойғандар, Сараптамалық кеңестің төрағасы
_________________________ ___________________________________________
(тиісті деңгейі) (Т.А.Ә.)
бір тараптан және Аттестаттау комиссиясының төрағасы
__________________ __________________________________________________
(тиісті деңгейі) (Т.А.Ә.)
екінші тараптан, аттестатталушының портфолиосы (электрондық/қағаз түрінде) тапсырылғандығы және қабылданғандығы туралы актіні жасадық:
№ | ТАӘ | Лауазымы | Біліктілік санаты | |
Қолданыстағы | Өтініш берілетін | |||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тапсырды:_________ ________________ Сараптамалық комиссияның төрағасы
(қолы) (Т.А.Ә.)
Қабылдады: _______________ _________Аттестаттау комиссиясының төрағасы
(қолы) (Т.А.Ә.)
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Біліктілік санатын алуға (растауға) аттестатталушының портфолиосын бағалау өлшемшарттары
Бағалау өлшемшарттары | Біліктілік санаты | |||
Педагог-модератор | Педагог-сарапшы | Педагог-зерттеуші | Педагог-мастер | |
Білім алушылардың білім сапасы | білім сапасының 3%-ға өсу қарқыны | білім сапасының 7%-ға өсу қарқыны | білім сапасының 10%-ға өсу қарқыны | білім сапасының 15%-ға өсу қарқыны |
Оқыту сапасы | Білім беру ұйымының сараптамалық кеңесінің ұсынымдары бар сабақтардың бақылау парақтары (2-ден кем емес) | Аудан/қала Білім басқармасының сараптамалық кеңесінің ұсынымдары бар сабақтардың бақылау парақтары (2-ден кем емес) | Облыс/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары Білім басқармасының сараптамалық кеңесінің ұсынымдары бар сабақтардың бақылау парақтары (3-тен кем емес) | "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДБҰ немесе облыс/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары Білім басқармасының сараптамалық кеңесінің ұсынымдары бар сабақтардың бақылау парақтары (3-тен кем емес) |
Білім алушылардың жетістіктері | Білім беру ұйымының деңгейінде | Аудан/қаланың деңгейінде | Облыс/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының немесе республиканың деңгейінде |
|
қызмет қорытындыларын | Білім беру ұйымының деңгейінде | Аудан/қаланың деңгейінде | Облыстың/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының деңгейінде | Республиканың деңгейінде (өз авторлық идеясын іске асыру негізінде) |
Педагогтің кәсіби жетістіктері | Кәсіби конкурстарға, олимпиадаларға және өзге де іс-шараларға қатысуы |
1Егер аттестаттау кезеңдегі білім сапасы кемінде 70%-ды құраса, бұл өлшемшарт міндетті емес.
2Тиісті деңгейдегі деректер банкіне тәжірибе енгізу, конференцияларда, симпозиумдарда сөз сөйлеу туралы (іс-шараның бағдарламасы, іс-шараның кітапшасына жарияланған баяндама мәтіні қоса беріледі), әдістемелік материалдарды әзірлеу, семинарлар, мастер-кластар өткізу туралы құжаттар салынады.
Ескерту: білім алушылардың біліктілік санатын алуға (растауға) аттестатталушының портфолиосын бағалаудың 5 өлшемшартының ішінен педагог қызметінің қорытындыларын және кәсіби жетістіктерін жалпылау міндетті болып табылады.
Біліктілік санатын алуға (растауға) аттестатталушының портфолиосын бағалау өлшемшарттары
(арнайы білім беру ұйымдарының, жалпы орта білім беретін мектептердегі арнайы сыныптардың педагогтеріне арналған)
Бағалау өлшемшарттары | Біліктілік санаты | |||
Педагог-модератор | Педагог-сарапшы | Педагог-зерттеуші | Педагог - шебер | |
Жеке дамыту бағдарламасын енгізу бойынша маманның әрекетінің нәтижелілігі | Жеке дамыту бағдарламасының енгізілуі 40%-50% | Жеке дамыту бағдарламасының енгізілуі 50%-60% | Жеке дамыту бағдарламасының енгізілуі 60%-70% | Жеке дамыту бағдарламасының енгізілуі 70%-80% |
Түзету дамытушылық сабақтарының сапасы | Білім беру ұйымының сараптамалық кеңесінің ұсынымдары бар сабақтардың бақылау парақтары (2-ден кем емес) | Аудан/қала Білім басқармасының сараптамалық кеңесінің ұсынымдары бар сабақтардың бақылау парақтары (2-ден кем емес) | Облыс/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары Білім басқармасының сараптамалық кеңесінің ұсынымдары бар сабақтардың бақылау парақтары (3-тен кем емес) | "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДБҰ немесе облыс/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары Білім басқармасының сараптамалық кеңесінің ұсынымдары бар сабақтардың бақылау парақтары (3-тен кем емес) |
қызмет қорытындыларын | Білім беру ұйымының деңгейінде | аудан/қала деңгейінде | облыстың/Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының деңгейінде | Республиканың деңгейінде (енгізілуі өзіндік авторлық идеясын негізінде) |
Педагогтің кәсіби жетістігі | Кәсіби конкурстарға, олимпиада және басқа шараларға қатысуы |
1Тиісті деңгейдегі деректер банкіне тәжірибе енгізу, конференцияларда, симпозиумдарда сөз сөйлеу туралы (іс-шараның бағдарламасы, іс-шараның кітапшасына жарияланған баяндама мәтіні қоса беріледі), әдістемелік материалдарды әзірлеу, семинарлар, мастер-кластар өткізу туралы құжаттар салынады.
Ескерту: білім алушылардың біліктілік санатын алуға (растауға) аттестатталушының портфолиосын бағалаудың 5 өлшемшартының ішінен педагог қызметінің қорытындыларын және кәсіби жетістіктерін жалпылау міндетті болып табылады.
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Сабақты бақылау парағы (бейнежазбаға рұқсат етілген)
Сабақты бақылау күні: | ||
Сынып: | ||
Пән: Тақырыбы: | ||
Педагог: | ||
Бақылаушы: | ||
№ | Бақылау элементтері | Белгі (v) |
1. | Сабақ жоспары берілді |
|
2. | Күтілетін нәтижелер оқыту мақсаттарына сәйкес келеді |
|
|
| |
|
| |
3. | Педагог сабақ мақсаттары мен күтілетін нәтижелерді қоюға білім алушыларды тартады |
|
4. | Сабақтың әр кезеңінде педагог барлық білім алушыларды белсенді оқуға тартады |
|
5. | Оқу материалын зерделеуді ұйымдастыру кезінде педагог мыналарды қамтамасыз етеді: |
|
|
| |
|
| |
6. | Сабақ барысында педагог АКТ ресурстарын пайдаланады |
|
|
| |
|
| |
|
| |
7. | Педагог оқыту мақсаттарына қол жеткізу бойынша әрбір білім алушының ілгерілеуін қадағалайды |
|
8. | Педагог білім алушыларды бағалау процесіне тартады |
|
9. | Педагог білім алушыларға конструктивті кері байланыс беру үшін жағдайлар жасайды |
|
Бақылаудың қосымша элементтері |
| |
10. |
|
|
11. |
|
|
12. |
|
|
Кері байланыс және ұсынымдар: |
Бақылаушы: ________________________________________________________
Қолы, ТАӘ
Ескерту: Сабақты бақылау парағы болған жағдайда толтырылады
САБАҚТЫ БАҚЫЛАУ ПАРАҒЫ (бейнежазбаға рұқсат етілген)
(арнайы білім беру ұйымдарының, жалпы орта білім беретін мектептердегі арнайы сыныптардың педагогтеріне арналған)
Сабақты бақылау күні: | |||
Баланың тобы немесе жасы: | |||
Диагнозы: | |||
Пәні: Тақырыбы: | |||
Педагог: | |||
Бақылаушы: | |||
№ | Бақылау элементтері | Бағасы (v) | |
1. | Жеке дамыту бағдарламасы немесе топтық жұмыс түзету-дамыту бағдарламасы бойынша берілген |
| |
2. | Қойылған мақсаттарға күтілетін нәтиженің сәйкестігі |
| |
|
| ||
|
| ||
3. | Жоспар құру барысында баланың (балалардың) жақын даму ортасы және жеке ерекшелігі ескеріледі |
| |
4. | Педагог тапсырма орындау барысында психологиялық ахуал қолданады |
| |
5. | Дағдыны қалыптастыру барысында педагог төмендегіні ескереді: |
| |
|
| ||
|
| ||
|
| ||
|
| ||
6. | Сабақ барысында педагог дидактикалық материалды және АКТ ресурстарын пайдаланады |
| |
|
| ||
|
| ||
|
| ||
7. | Тапсырманы орындау барысында педагог баланы ынталандырады |
| |
8. | Педагог баланың іс әрекетін бағалайды |
| |
Бақылаудың қосымша элементтері |
|
| |
9. |
|
| |
10. |
|
| |
11. |
|
| |
Кері байланыс және ұсынымдар: |
Бақылаушы: ________________________________________________________
Қолы, ТАӘ
Ескерту: бақылау парағы бар болған жағдайда толтырылады
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Біліктілік санатын алуға (растауға) аттестатталушының портфолиосын бағалау парағы
___________________________________
(өтініш берілетін біліктілік санаты)
Аттестатталушы адам: ____________________________________________
(Т.А.Ә.)
Портфолионың бөлімдері | Түсініктемелер | ||
оқу жетістіктерін сырттай бағалау, қорытынды аттестаттау нәтижелерін қамтитын аттестаттау кезеңіндегі білім алушылардың білім сапасының көрсеткіштері |
| ||
білім алушылардың жетістіктерін растайтын құжаттардың көшірмелері, тәжірибесін жалпылауды растайтын құжаттардың көшірмелері |
| ||
сабақтарды/оқуларды бақылау парақтары (кемінде 3 парақ) |
| ||
педагог қызметкер мен оған теңестірілген тұлғаның (болған кезде) жетістігін растайтын құжаттардың көшірмелері |
| ||
Ұсынымдар | |||
| |||
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |||
Нысан | |||
№ | Педагог қызметкер мен оған теңестірілген тұлғаның ТАӘ | Лауазымы | Өтініш берілген деңгейі | Сараптамалық кеңестің шешімі |
|
|
|
|
|
Сараптамалық кеңестің құрамы:____________ ________________ __________
ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда) жұмыс орны, лауазымы (қолы)
____________________________ ____________________________ ______________
ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда) жұмыс орны, лауазымы (қолы)
____________________________ ____________________________ ______________
ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда) жұмыс орны, лауазымы (қолы)
____________________________ _____________________________ ______________
ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда) жұмыс орны, лауазымы (қолы)
____________________________ _____________________________ ______________
ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда) жұмыс орны, лауазымы (қолы)
Күні: ______ж. "__" _________
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Біліктілік санатын беретін (растайтын) аттестаттау комиссиясы отырысының хаттамасы
20 ____ жылғы "___"___________________
Аттестаттау комиссиясының төрағасы: _________________________________
Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
1.______________________________________________________________
2. ______________________________________________________________
Аттестаттау кезеңдерінің қорытындылары бойынша аттестаттау комиссиясының ШЕШІМІ:
1. Мынадай педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар мәлімделген біліктілік санатына сәйкес келеді:
№ | ТАӘ | Лауазымы | Кезекті/мерзімінен бұрын аттестаттау | Қазіргі біліктілік санаты | Өтініш берілетін біліктілік санаты | Берілетін біліктілік санаты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Мынадай педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар мәлімделетін біліктілік санатына сәйкес келмейді:
№ | ТАӘ | Лауазымы | Кезекті/мерзімінен бұрын аттестаттау | Қазіргі біліктілік санаты | Өтініш берілетін біліктілік санаты | Берілетін біліктілік санаты | Себебі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аттестаттау комиссиясының төрағасы __________________________ (қолы)
Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
1. ___________________________ (қолы)
2. ___________________________ (қолы)
3. ___________________________ (қолы)
4. ___________________________ (қолы)
Хатшы: ______________________ (қолы)
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Аттестаттау комиссиясының біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы отырысының хаттамасы
20 ____ жылғы "___"___________________
Аттестаттау комиссиясының төрағасы: _________________________________
Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
1.______________________________________________________________
2. ______________________________________________________________
Аттестаттау кезеңдерінің қорытындылары бойынша аттестаттау комиссиясының ШЕШІМІ:
Мынадай педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік санаттарының мерзімдері ұзартылсын:
№ | ТАӘ | Лауазымы | Қазіргі біліктілік санаты | Негіздеме | |
Дейін қолданылады | Дейін ұзартылған | ||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аттестаттау комиссиясының төрағасы __________________________ (қолы)
Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
1. ___________________________(қолы)
2. ___________________________(қолы)
3. ___________________________(қолы)
4. ___________________________(қолы)
Хатшы: ___________________________(қолы)
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Біліктілік санатын алу (растау) үшін аттестатталушыны аттестаттау туралы куәлік
Осы куәлік _____________________________________________________
(ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда), қолы)
20___ "___" ________ бұйрығымен біліктілік санаттарын беру (растау) бойынша аттестаттау комиссиясының шешіміне сәйкес берілді
____________________________________________________________________
(білім беру ұйымының немесе білім басқармасы органының толық атауы)
20 _______ жылғы " ____" ____ № ______________________________________
____________________________________________________________________
біліктілік санаты ________________________________________________
(лауазымның атауы)
лауазымы бойынша берілді (расталды).
Осы куәлік 20 ______ жылғы "____" _________________ дейін жарамды.
Білім беру ұйымының басшысы ___________________________________
(ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда), қолы)
Мөрдің орны
Тіркеу нөмірі ________________
Берілген күні 20____ жылғы "___" _____________
Берілген орны
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Біліктілік санаттарын беру (растау) туралы куәліктерді тіркеу және беру журналы
р/с | Тегі, аты, әкесінің аты | Лауазымның және берілген/расталған біліктілік санатының атауы | Аттестаттау комисссиясы шешімінің күні | Біліктілік санатын беру/растау туралы бұйрықтың күні және нөмірі | Куәліктің берілген күні | Педагогтың алған қолы | ||
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
| ||
Мектепке дейінгі тәрбие мен | ||||||||
Нысан | ||||||||
Аттестаттауға жататын азаматтық қызметшіге арналған аттестаттау парағы
Аттестаттау түрі: кезекті -
|
1. ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда) ______________________________________
2. Туған күні _______ жылғы "___" __________.
3. Білімі туралы, біліктілігін арттырғаны, қайта даярлаудан өткені туралы мәліметтер (қашан және қандай оқу орнын тәмамдады, мамандығы және білімі бойынша біліктілігі, біліктілігін арттырғаны, қайта даярланғаны туралы құжаттар, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, олардың берілген күні)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
4. Атқаратын лауазымы және тағайындау күні, біліктілік санаты
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
5. Жалпы еңбек өтілі __________________________________________________
6. Мемлекеттік және азаматтық қызметші лауазымдарындағы жалпы жұмыс өтілі
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Аттестаттау комиссиясының мүшелері білдірген ескертулер мен ұсыныстар:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
8. Аттесталушының пікірі:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9. Аттестатталушының ____________________ қызметтік сипаттамасына сәйкес тікелей басшымен азаматтық қызметшінің қызметін бағалау
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
10. Отырысқа аттестаттау комиссиясының ___мүшесі қатысты.
11. Аттестаттау комиссиясының әрбір мүшесімен толтырылатын қоса беріліп отырған бағалау парағына сәйкес дауыс беру нәтижелері бойынша азаматтық қызметшінің қызметін бағалау:
1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді: ______________________________;
(дауыстар саны)
2) қайта аттестаттауға жатады _______________________________________;
(дауыстар саны)
3) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді ___________________________.*
(дауыстар саны)
12. Біліктілік санаты:
1)_______________________________ біліктілік санатына сәйкес келеді
(дауыстар саны)
_________________________________________________________________;
(әрбір біліктілік санаты (разряды) бойынша бөлек)
2)______________________________ біліктілік санатын (разрядын) белгілеу
(дауыстар саны)
үшін негіздеме жоқ.
Қорытынды баға ___________________________________________________
(цифрлық белгіленімі бар біліктілік санаты (разряд) жазумен көрсетіледі)
13. Аттестаттау комиссиясының ұсынымдары (олар бойынша берілетін уәждемелерді көрсете отырып)
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
14. Ескертпе
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Аттестаттау комиссиясының төрағасы:
____________________________ (қолы)
Аттестаттау комиссиясының хатшысы:
_____________________________(қолы)
Аттестаттау комиссиясының мүшелері:
_____________________________(қолы)
_____________________________(қолы)
_____________________________(қолы)
_____________________________(қолы)
Ұйым басшысы ______________________(қолы)
Ұйымның мөріне арналған орын
Аттестаттауды өткізу күні 20 _____ жылғы "____" __________________
Аттестаттау парағымен таныстым: ___________________________________
(азаматтық қызметшінің қолы және күні)
* қайталама аттестаттау кезінде баға қойылмайды
Мектепке дейінгі тәрбие мен | |
Нысан |
Аттестаттау түрі: кезекті -
|
ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда) _______________________________________
Лауазымы _________________________________________________________
Аттесталушының бағасы _____________________________________________
(өте жақсы, жақсы, қанағаттанарлық, қанағаттанарлықсыз)
Аттестаттау комиссиясы мүшесінің шешімі (тізілгендердің біреуі: атқаратын лауазымына сәйкес келеді; қайтадан аттестаттауға жатады*; атқаратын лауазымына сәйкес келмейді):
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Аттестаттау комиссиясы мүшесінің өз шешімінің негіздемесі:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________біліктілік санатына сәйкес келеді.
Біліктілік санатын анықтау үшін негіз жоқ ______________________________
Негіздеме: ________________________________________________________
Аттестаттау комиссиясының мүшесі ___________________________________
(ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда), қолы)
Аттестаттау комиссиясының хатшысы _________________________________
(ТАӘ (әкесінің аты бар болғанда), қолы)
Күні 20 ____ жылғы "____" __________
* қайталама аттестаттау кезінде шығарылмайды
© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК