Әдістемелік жұмыстар » Страница 11 » Төле би атындағы №8 гимназия
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімі
«Төле би атындағы №8 гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Гимназия директоры :
+7(7262) 45-33-51
Қабылдау бөлімі:
+7(7262) 45-58-01
Нашар көрушілер
нұсқасы
Зерттеу сұрағы: "Математика сабағында ауызша талдауға бағытталған тапсырмалар білім алушылардың математикалық тілде сөйлеуін қаншалықты дамытады?"
03
ноябрь
2021
Зерттеу сұрағы: "Математика сабағында ауызша талдауға бағытталған
1 фокус топ. 2 цикл. Зерттеу сұрағы: "Математика сабағында ауызша талдауға бағытталған тапсырмалар білім алушылардың математикалық тілде сөйлеуін қаншалықты дамытады?" Үйлестіруші: Дүйсекова З Модератор: Байтханова А
6-фокус топ. I цикл. Зерттеу сұрағы: Ашық сұрақтар арқылы білім алушылардың сыни ойлауын қаншалықты дамытуға болады?
03
ноябрь
2021
6-фокус топ. I цикл. Зерттеу сұрағы: Ашық сұрақтар арқылы білім
6-фокус топ. I цикл. Зерттеу сұрағы: Ашық сұрақтар арқылы білім алушылардың сыни ойлауын қаншалықты дамытуға болады? Үйлестіруші: Тоқтағанова А. Модератор: Телбаева Г.
Әдістемелік құндылық.
18
октябрь
2021
Әдістемелік құндылық.
"Оқу үдерісінде белсенді оқу әдістерін қолдану" тақырыбында тренер сағаты ұйымдастырылды. Іс-шара барысында мұғалімдерге белсенді және тиімді әдістерді сабақта қолдану жолдары көрсетіліп,қолданылған әдістер білім алушы мен мұғалімге не береді деген сауалдар төңірегінде пікір алмасу өтті. Сонымен қатар теориялық білім практикамен ұштастырылып,кері байланыс алынды.
Тәжірибе алмасу.
18
октябрь
2021
Тәжірибе алмасу.
Тараз қаласы білім бөлімінің жылдық жұмыс жоспарына сәйкес "Күзгі мектеп" жобасы аясында 2021 жылдыі 18 қазан күні Төле би атындағы №8 гимназияның орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сарыбаева Қ.С. "Интеграция на уроках русского языка и литературы как средство оптимизации образовательного процесса" және ағылшын тілі пәні мұғалімі Керимкулова Г.А. "Шығармашылық тапсырмалар, практикалық жұмыстар, бағалаудың нақты критерийлары бар зерттеу тапсырмаларын әзірлеу" тақырыбында баяндама оқып,
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу.
16
октябрь
2021
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу.
Lesson study үдерісі. 12 фокус топ. 1 цикл. Зерттеу сұрағы: "Jigsaw"әдісі 5-7 сынып білім алушыларының оқу және сөйлеу дағдысын, пәнге қызығушылығын қаншалықты арттыра алады?  Үйлестіруші:Кушербаева Э.С. Модератор: Несипбекова К.
Дарынды балалармен жұмыс. Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жұмыс конкурсының қалалық кезеңі.
16
октябрь
2021
Дарынды балалармен жұмыс. Жалпы білім беретін пәндер бойынша
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар конкурсының қалалық кезеңінің жеңімпаздары:  1. Жумашев Дармен секция-информатика, І орын, жетекшісі:  Меркибаева Ш. Қ. 2. Абдыраимова Амина секция-химия, І орын, жетекшісі: Дубанова Н.Б. 3. Рахымжанова Анель секция-экономика, ІІ орын, жетекшісі: Дуйсекова З.А. 4. Томанова Сымбат  секция-физика, ІІ орын,  жетекшісі: Жанадилова М. 5. Макишева Амина секция-адам және қоғам, ІІІ орын, жетекшісі: Дуйсекова З.А. 6. Орынбек Нұрай 
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу.
14
октябрь
2021
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу.
1 фокус топ. 1 цикл. Зерттеу сұрағы: "Математика сабағында ауызша талдауға бағытталған тапсырмалар білім алушылардың математикалық тілде сөйлеуін қаншалықты дамытады?" Үйлестіруші: Дүйсекова З Модератор: Байтханова А
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу.
13
октябрь
2021
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу.
10 фокус-топ. I цикл. Зерттеу сұрағы:"Как формировать у учащихся умение выделять главное в тексте, определять основную мысль текста, выделять детали?"  Үйлестіруші: Шахшанбаева К. Модератор: Мухамедалиева Ж.З.
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу.
12
октябрь
2021
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу.
11 фокус топ. 1 цикл. Зерттеу сурагы: Ағылшын тілі сабағында арнайы сұрақтар қою арқылы сыни ойлау дағдысын қаншалықты арттыруға болады?  Үйлестіруші: Кушербаева Э.С Модератор: Калдарова Д
Дарынды балалармен жұмыс.
09
октябрь
2021
Дарынды балалармен жұмыс.
Бастауыш сынып білім алушылары арасында «Жас ғалым » гимназияішілік конкурсы қазан айында өтті. Конкурстың  басты мақсаты - балалардың танымдық қызығушылықтары және интеллектуалдық-шығармашылық әлеуетін ынталандыру.